Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de Activiteitenvoucher? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Touch Incentive Marketing B.V.

De Activiteitenvoucher geeft recht op 50% korting voor een activiteit naar keuze. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform activiteitenvoucher.touchtickets.nl.

De Activiteitenvoucher is geldig tot en met 31 juli 2025. Je kunt slechts één voucher per bestelling gebruiken.

Als je meerdere codes hebt ontvangen en je hebt al een bestaand account? Dan kan je na het inloggen, kiezen voor “Profiel” en vervolgens voor “Mijn codes”. Hier kan er een extra code worden toegevoegd. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling gemaakt worden. Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken en vervolgens de extra codes inladen op de hierboven beschreven manier.

De e-tickets die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Je kunt in totaal 8 kaarten (mist anders is aangegeven) per order, per arrangement bestellen.

Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Touch Incentive Marketing.

Je kunt de bestelling betalen met iDEAL.

E-tickets worden doorgaans per mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Het duurt maximaal 15 minuten voordat je je e-tickets binnenkrijgt in je mailbox. Eventuele uitzonderingen van de levertijd en wijze van levering vind je in de omschrijving van de aanbiedingen.

Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van Touch Incentive Marketing.

Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacybeleid.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op!